Շուկայական հնարավորությունների բացահայտումը բանկային համակարգում

Գին՝ 5200դրամ
Էջերի քանակ՝ 26էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11366

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Բանկային արտադրանքի կազմակերպման առանձնահատկությունները և շուկայական հնարավորությունների վերլուծությունը
2. Շուկայական հնարավորությունների բացահայտումը մարկետինգի տեսանկյունից
3. Մարկետինգային ռազմավարության դերը շուկայական հնարավորությունների ընդլայման գործում
4. Շուկայական հնարավորությունների վերլուծությունը <<Ինեկոբանկ>>-ի օրինակով
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Основы банковского менеджмента: учебное пособие. Под общ. ред. О.И. Лаврушина – М.: ИНФРА-М, 1995.
2. Жуков Е.Ф. Менеджмент и маркетинг в банках. — М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. —191 с.
3. Севрук В.Т. Банковский маркетинг. —М.: Дело ЛТД, 1994. — 128с.
4. Уткин Э.А. Банковский маркетинг. —М.: ИНФРА–М, 1995. —300 с.
5. Ахмедов Н., Рубцов С. Оценка стратегических решений в банке // Маркетинг. — 1996. — №1. — с. 46–54
6. ՀՀ օրենքը <<Բանկերի և բանկային գործունեության մասին>> (ընդունված ՀՀ Ազգային Ժողովի կողմից 29.06.96թ.)

Պատվիրել/