Մարքեթինգային կոմունիկացիաներ, իրացման և խթանման համակարգի հիմնական տարրեր

Գին՝ 5000դրամ
Էջերի քանակ՝ 25էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11407

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Մարկետնիգային կոմունիկացիաների համակարգը
1.1. Կազմակերպության կառավարմանը ուղղված մարկետինգային մոտեցումը
1.2. Իրացման խթանման համակարգը որպես մարկետինգի համալիրի տարր
Գլուխ 2. Իրացման խթանման համակարգի հիմնական տարրերի բնութագիրը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Андреев О.В. Технология бизнеса – маркетинг. –М.: Прогресс. 1997. – 315с.
2. Ахмедов Н. Оценка стратегических маркетинговых решений //Маркетинг. – 1998. — № 3. – с. 24-35.
3. Витт. В. Управление сбытом. – М.: Инфарм, 1996. – 278с.
4. Грачев М. Капиталистическое управление: уроки 80-х. – М.: Экономика, 1991. – 325с.
5. Горовой А. Направление маркетинговой деятельности // Маркетинг и маркетинговые исследования. -1997. — №4. – с. 34-35.
6. Гусев В.Д. Маркетинг и реклама. – М.: Экономика, 1994. – 352с.
7. …

Պատվիրել/