Մարկետինգային հնարավորությունների վերլուծությունը և նոր շուկաների բացահայտումը ՀՀ առևտրային բանկերում

Գին՝ 4600դրամ
Էջերի քանակ՝ 23էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11408

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Մարկետինգային հնարավորությունների վերլուծությունը առևտրային բանկերում
2. Նոր շուկաների բացահայտման մեթոդաբանությունը
3. Մարկետինգային հնարավորությունների իրականացման և բանկային ծառայությունների նոր շուկաների բացահայտման առանձնահատկությունները <<Անելիք բանկ>> ՓԲԸ-ում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Уткин Э.А., Морозова Н.И., Морозова Г.И. Инновационный менеджмент – М.: АКАЛИС, 1996 г.
2. Основы банковского менеджмента: учебное пособие. Под общ. ред. О.И. Лаврушина – М.: ИНФРА-М, 1995.
3. Жуков Е.Ф. Менеджмент и маркетинг в банках. — М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. —191 с.
4. Маркова В.Д. Маркетинг услуг. — М.: Финансы и статистика, 1996. — 127 с.
5. Севрук В.Т. Банковский маркетинг. —М.: Дело ЛТД, 1994. — 128с.
6. Усоскин В.М. Современный Коммерческий банк: операции и управление. — М.: ИПЦ “Вазар–Ферро”, 1994. —320 с.
7….

Պատվիրել/