ՀՀ մասնակցությունը տեղեկատվական միջազգային շուկաներում

Գին՝ 5200դրամ
Էջերի քանակ՝ 26էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11436

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Տեղեկատվական հասարակության ձևավորման էությունը և ձևավորման հիմքերը ՀՀ-ում
2. Տեղեկատվական շուկաների վերլուծությունը գլոբալ քաղաքակրթության համատեքստում
3. Տեղեկատվական արտադրությունը միջազգային ցանցերում
4. Տեղեկատվական միջազգային շուկաներում ՀՀ մասնակցության ամրապնդմանն ուղղված ժնևյան գործողությունների ծրագրի վերլուծությունը
5. Ռեսուրսների մոբիլիզացման անհրաժեշտությունը և գնահատումը` որպես ՀՀ-ի տեղեկատվական միջազգային շուկաների ինտեգրացման կարևոր նախապայման
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Всемирная встреча на высшем уровне по вопросам информационного общества, Женева,2003г.-Тунис,2005г.
2. Եվրոպայի ուղին դեպի տեղեկատվական հասարակություն, «Վան Արյան», Երևան, 2000,
3. Н.Н.Моисеев, “Судьба цивилизаци. Путь разума”,
4. Д.Белл, “Грядущее постиндустриальное общество”, Academia, 1999,
5. Եվրոպայի ուղին դեպի տեղեկատվական հասարակություն, «Վան Արյան», Երևան, 2000,
6. Я.Макасоне, “Государственная стртегия Японии в XXI веке”.- Пер. с японского.-М.:NOTA BENE 2001,
7. The globalization of world politics (John Bayalis and Steve Smith), Oxford University Press, 1995,
8. М.Кастельс.Информационная эпоха”, экономика, общество и культура, Пер с англ. О. Шкаратана, М,

Պատվիրել/