Ձեռնարկությունը և շուկան: Շուկայական կոնյուկտուրայի գնահատումը

Գին՝ 5600դրամ
Էջերի քանակ՝ 28էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11444

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ձեռնարկությունը որպես արտադրական միավոր և նրա տնտեսական նշանակությունը շուկայում
2. Շուկան որպես ձեռնարկության գործունեության միջավայր և նրա գործողության մեխանիզմը
3. Շուկայական կոնյուկտուրայի գնահատումը
4. Շուկայական կոնյուկտուրայի նշանակությունը և վերլուծությունը
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ա. Մարկոսյան, Տնտեսական մրցակցության պաշտպանությունը` որպես ձեռնարկատիրության խթանման հիմք, Հոդված, Հայաստան, Ֆինանսներ և էկոնոմիկա, 2-3, Փետրվար-Մարտ 2004, էջ 22
2. О.Д. Андреева. /Технология бизнеса: Маркетинг.- Москва. 1997.
3. Правила рынка / Под ред. проф. В.Д.Щетинина. — М.:Междунар. отношения. 1994.
4. M. Мак-Дональд, Стратегическое планирование маркетинга, , М, Питер, 2000 ст 257-266
5. Ф. Котлер. /Маркетинг менеджмент. –Питер. 2001.
6. Бусигин, Предпринимательство., М., 2003, ст. 71-80
7. Волкова., Экономика предприятия., М 2002
8. Л.Е.Басовский “Маркетинг” Москва 2000
9. Ф.Н.Евдокимов, В.М. Гавва “Азбука маркетинга” Москва 1999

Պատվիրել/