Ձեռնարկության մրցակցությունը և այն ապահովող պայմաններն ու գործոնները

Գին՝ 7000դրամ
Էջերի քանակ՝ 35էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11447

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Մրցակցության էությունը և մրցակցային միջավայրի ձևավորման մեխանիզմի վերլուծությունը
2. Ձեռնարկության մրցակցությունը որոշող գործոնների վերլուծությունը («Հայփոստ» ՓԲ ընկերության օրինակով)
3. Ձեռնարկության մրցակցության ապահովումը և դրա գնահատումը («Հայփոստ» ՓԲ ընկերության ռազմավարությունը)
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. «Հայփոստ» ՓԲԸ զարգացման ծրագիր, Եր, 2007թ.
2. В. З. Баликов Общая экономическая теория. Новосибирск
3. Ռ.Սարինյան, Տնտեսագիտական մտքի պատմություն, Եր., 2003,
4. Современная экономика // Для студентов Вузов. Ростов-на-Дону, “Феникс”, 1998г.
5. Մ. Ա. Գևորգյան Տնտեսագիտւոթյուն: Երևան, 1997թ.
6. Փոլ. Ա. Սամուելսն, Ուիլյամ Դ. Նորդհաուս Տնտեսագիտություն I, II, <<Ապոլոն>>, Հայաստանի Ամերիկյան Համալսարան, Երևան, 1995թ.
7. Э. Долан, Д. Линдей Рынок: микроэкономическая модель. СПб, 1992г.
8. Экономика и бизнес (теория и практика предпринимательства) // Под ред. В. Д. Камаева. М., 1996г.

Պատվիրել/