Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Ջ. Հոլմս, Հ. Ուելեն, Հեռուստատեսային մենեջմենթ և մարկետինգ, Եր, 2004թ.
2. Ջոն Հյուգել, Հեռուստաընկերությունների վարկանիշային մարկետինգ, Թարգմ. Դ.Աբրահամյանի, Եր. 2002
3. Մ. Սթայլեր, Հեռուստագովազդի կառավարումը և բյուջեն, Եր 2004
4. Ф.Н.Евдокимов, В.М. Гавва «Азбука маркетингаե Москва 1998
5. Котлер Филипп. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение и контроль. – СПб., 1998 стр 98
6. Голубков Е.П. Общая характеристика методов сбора данных. Маркетинг в России и за рубежом. № 1(4), 1998.
7. …