Ձեռնարկության ապրանքների ու ծառայությունների իրացման համակարգը (հեռուստակայանի օրինակով)

Գին՝ 5600դրամ
Էջերի քանակ՝ 28էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11451

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ձեռնարկության ապրանքների ու ծառայությունների ընդհանուր բնութագիրը և իրացման բաժնի աշխատանքների կազմակերպումը
2. Ձեռնարկության ապրանքների ու ծառայությունների իրացման շուկաների վերլուծությունը մարկետինգային հետազոտությունների միջոցով
3. Գովազդի դերը և նշանակությունը ձեռնարկության ապրանքների ու ծառայությունների ծառայությունների իրացման համակարգում

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ջ. Հոլմս, Հ. Ուելեն, Հեռուստատեսային մենեջմենթ և մարկետինգ, Եր, 2004թ.
2. Ջոն Հյուգել, Հեռուստաընկերությունների վարկանիշային մարկետինգ, Թարգմ. Դ.Աբրահամյանի, Եր. 2002
3. Մ. Սթայլեր, Հեռուստագովազդի կառավարումը և բյուջեն, Եր 2004
4. Ф.Н.Евдокимов, В.М. Гавва «Азбука маркетингаե Москва 1998
5. Котлер Филипп. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение и контроль. – СПб., 1998 стр 98
6. Голубков Е.П. Общая характеристика методов сбора данных. Маркетинг в России и за рубежом. № 1(4), 1998.
7. …

Պատվիրել/