Ձեռնարկության ապրանքային քաղաքականությունը

Գին՝ 6200դրամ
Էջերի քանակ՝ 31էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11452

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ձեռնարկության ապրանքային քաղաքականության դերը ապրանքային բնութագրիչների ու տեսականու ձևավորման գործում
2. Ապրանքային ռազմավարության տեսակները
3. Ձեռնարկության իրացման համակարգը և ապրանքի բաշխման ուղիները
4. Ապրանքային քաղաքականության մշակման առանձնահատկությունները և իրացման հիմնախնդիրները ՄԱՊ ՓԲ ընկերության օրինակով
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ռ. Էվանս, Բ. Բերման, Մարքետինգ, Երևան 1992 թ.,
2. Կ.ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ, Տնտեսական գործունեության վերլուծություն, Երևան 2005 թ.,
3. Ф. Котлер и др., Основы маркетинга: второе европейское издание, 1998 г.,
4. Ф. Котлер, Маркетинг менеджмента: 11-е издание, 2005 г.,
5. Л. Е. Стровски, Внешнеэкономическая деятельность предприятия, Москва 2003 г.,
6. …

Պատվիրել/