Ծառայությունների ոլորտի մարքեթինգ

Գին՝ 5400դրամ
Էջերի քանակ՝ 27էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11457

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Զբոսաշրջության մարքեթինգի ձևավորման պատմությունից
2. Ծառայությունների ոլորտը և զբոսաշրջությունը
3. Զբոսաշրջության մարքեթինգը որպես այդ բիզնեսի փիլիսոփայություն
4. ՀՀ զբոսաշրջության զարգացման ռազմավարություն
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Սուվարյան Յու., և ուրիշներ, Մենեջմենթ, Եր. Տնտեսագետ, 1999, էջեր 261-273
2. «Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի մասին» (ընդունված ՀՀ Ազգային Ժողովի կողմից, 30.06.96թ.) ՀՀ օրենքը
3. «Բանկերի և բանկային գործունեության մասին» (ընդունված ՀՀ Ազգային Ժողովի կողմից 29.06.96թ.) ՀՀ օրենքը
4. Дж. М. Эванс, Б. Берман “Маркетинг”, М., “Экономика”, 1993
5. Джон Ф.Литл “Основы маркетинга” 1997
6. Котлер Ф. “Основы маркетинга” //пер. с англ. В. Б. Боброва – С-Пб: 1994г.
7. Котлер Филипп. Маркетинг в третьем тысячелетии. – СПб., 2001.

Պատվիրել/