Ապրանքի մրցակցությունը և այն բնութագրող ցուցանիշների գնահատումը

Գին՝ 6000դրամ
Էջերի քանակ՝ 30էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11512

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ապրանք հասկացությունը: Ապրանքային շուկա
2. Ապրանքի մրցունակությունը և որակը
3. Ապրանքի մրցունակության գնահատման մեթոդները
Եզրակացությու

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Глухов А. Оценка конкурентоспособности товара и способы ее обеспечения/ Маркетинг. – 2003.
2. Маркетинг: Учебник для ВУЗов / Багиев Г. Л. и др./ М.: 2000г.
3. Маркетинг: стратегии, планы, структуры./ Е.П. Голубков/ М., 1995
4. Основы маркетинга/ Ф.Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, /М., 1998 г.
5. Бухалков М. Маркетинг, М. 2001 г.
6. Стратегический маркетинг/ Ж. Ж. Ламбен/ М., 2002г.
7. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг. М.,1998.

Պատվիրել/