Սպասարկման կազմակերպությունների մրցակցային միջավայրը

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11533

Բովանդակություն

Ներածություն
Սպասարկման կազմակերպությունների մրցակցային միջավայրը
Վերջաբան

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Алексеев А.А., Багиев Г.Л. “Основы проведения маркетинговых исследований”./ “Финпресс” 1998 г.
2. Г.А.Черчилль “Маркетинговые исследования” 2001г.
3. Ильенкова Н.Д. “Спрос: анализ и управление”, М. “Финансы и статистика”, 1997г.
4. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ. — М.,1997.
5. Котлер. Ф. Основы маркетинга.- М., Прогресс, 1992.
6. Мамедов О.Ю. “Современная экономика”, Учебное пособие, Ростов-на-Дону “Феникс”, 1996
7. Млоток Е. “Принципы маркетингового исследования”./ .- М.: Прогресс, 1995.

Պատվիրել/