Գին՝ 3800դրամ
Էջերի քանակ՝ 19էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11564
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Ժամանակակից մարկետինգի հիմնադրույթը և կիրառման առանձնահատկությունները ֆիրմաներում
2. Մարկետինգի կառավարման կազմակերպական կառուցվածքների տեսակները ֆիրմաներում
3. Ֆիրմայի մարկետինգային ծառայության գործառույթները և մարկետինգային հետազոտությունների իրականացման խնդիրները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998
2. Голубков Е. П. Основы маркетинга, М., Финпресс, 1999 ст 543-544
3. Котлер Ф. Управление маркетингом. М., Экономика, 1980, ст62
4. Peter F. Drucker. Management. Tasks. Responsibilities. Practices. New York, 1973. P. 56.
5. ….