Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Ա.Մարկոսյան, Ռ.Սաֆարյան, “Շուկայական տնտեսության հիմունքները”, Եր., “Տիգրան Մեծ”, 2002:
2. Կ. Առաքելյան “Տնտեսական գործունեության վերլուծություն”, Երևան 2005 թ.,
3. Ф. Котлер и др., Основы маркетинга: второе европейское издание, 1998 г.,
4. Ф. Котлер, Маркетинг менеджмента: 11-е издание, 2005 г.,
5. Л. Е. Стровски, Внешнеэкономическая деятельность предприятия, Москва 2003 г.,
6. Г. А. Васильеба, Маркетинг, Москва 2005 г.,
7. …