Լայն սպառման և արդյունաբերական նշանակության ապրանքների շուկաների հատվածավորման սկզբունքները և չափանիշները

Գին՝ 3600դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11626

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ապրանքի էությունը և դասակարգումը ըստ նշանակության
2. Լայն սպառման և արդյունաբերական նշանակության ապրանքների շուկայի հատվածավորումը և նրա մակարդակները
3. Շուկայի հատվածավորման սկզբունքները և չափանիշները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Правила рынка / Под ред. проф. В.Д.Щетинина. — М.:Междунар. отношения. 1994.
2. Ф. Котлер, Р. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. /Основы маркетинга: Второе европейское издание. 2001.
3. http://www.marketing.spb.ru.
4. Л. Роджерс. /Маркетинг в малом бизнесе.- М.: 1996.
5. О.Д. Андреева. /Технология бизнеса: Маркетинг.- Москва. 1997.
6. Ф. Котлер. /Маркетинг менеджмент. –Питер. 2001.
7. E.N. Berkowitz University of Massachusetts. / Marketing (fourth edition) printed in the USA, 1994.

Պատվիրել/