Գնագոյացման ռազմավարությունը և վերջնական գնի սահմանման մեթոդական մոտեցումը

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 15էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11634

Բովանդակություն

Նախաբան
Գնագոյացման ռազմավարությունը և վերջնական գնի սահմանման մեթոդական մոտեցումը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Սուվարյան Յու.Մ. Ռազմավարական կառավարում. մեթոդաբանությունը և արդի հիմնահարցերը: Երևան, Տնտեսագետ, 1996:
2. Միրզոյան Վ.Ա. Աշխատանքի պրոբլեմը արդի արևմտյան սոցիոլոգիայում: Երևան, Հայաստանի ԳԱ հրատ.,1990
3. Котлер Ф. Основы маркетинга. М., Прогресс, 1990
4. Обэр-Круе Дж. Управление предприятием. М., Прогресс, 1973
5. Skott B. Stages of Corporate Development, Cambridge, 1971
6. Брэддин У. Менеджмент в организации. М., ИНФРА-М, 1997
7. Тихонравов Ю.В. Теория управления. Учебный курс. М., Вестник, 1997

Պատվիրել/