Դիվերսիֆիկացիան իբրև կազմակերպության զարգացման ռազմավարություն

Գին՝ 4200դրամ
Էջերի քանակ՝ 21էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11660

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ռազմավարական վերլուծության էությունը: Դիվերսիֆիկացման ռազմավարությունը
2. Տարբերակված կազմակերպությունների վերլուծությունը
3. Դիվերսիֆիկացիան որպես արդյունավետության բարձրացման մեթոդ
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Սուվարյան Յու., Ռազմավարական կառավարում, մեթոդաբանությունը և արդի հիմնահարցերը, Ե., Տնտեսագետ, 1996
2. Յու. Սուվարյան “Մենեջմենթ”, Եր., 2002թ.
3. Брэддин У. Менеджмент в организации. М., ИНФРА-М, 1997
4. Ладанов И.Д. Практический Менеджмент — (Москва, 1995)
5. Мескон М.,Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента, М., Дело. 1992
6. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998 ст 23-32
7. Водачек Л., Водачкова О. “Стратегия управления на предприятии”, М. “Экономика”, 1989г.

Պատվիրել/