Տրանսպորտային գովազդ

Գին՝ 3200դրամ
Էջերի քանակ՝ 16էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11766

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Գովազդի հասկացությունը և դասակարգումը
2. Տրանսպորտային գովազդի էությունը, առավելությունները և թերությունները
3. Տրանսպորտային գովազդը և սպառողների վարքագիծը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. . Аксенова К.А. Реклама и рекламная деятельность. M. 2005.
2. Ковальков Ю. А., Дмитриев О.Н. Эффективные технологии маркетинга — М.: Машиностроение, 2002.
3. Голубков Е. П., Секерин В. Д. Маркетинг. — М.: ‘’Экономика’’ , 2003.
Պատվիրել/