Ռեստորանային բիզնեսի ներուժը և դրա օգտագործման արդյունավետության բարձրացման ուղիները ՀՀ-ում

Գին՝ 42500դրամ
Էջերի քանակ՝ 85էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1191

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Ռեստորանային բիզնեսի ձևավորման, կազմակերպման և զարգացման տեսական դրույթները
1.1. Հասարկական սննդի ձեռնարկությունների ծագումն ու զարգացումը
1.2. Ռեստորանային հաստատության բիզնես-պլանավորումը
Գլուխ 2. Ռեստորանային բիզնեսի ներուժը և դրանում սպասարկման կազմակերպումը
2.1. Ռեստորանային հաստատության ներուժի ուսումնասիրումը
2.2. Սպասարկման գործընթացի կազմակերպումը ռեստորանային բիզնեսում
Գլուխ 3.Ռեստորանային բիզնեսի ներուժը և դրա օգտագործման արդյունավետության բարձրացման ուղիները «Վասաբի» ՍՊԸ-ի օրինակով
3.1 «Վասաբի» ՍՊԸ-ի գործունեության կազմակերպման առանձնահատկությունները
3.2 «Վասաբի» ՍՊԸ-ի ներուժի ուսումնասիրությունը
3.3 «Վասաբի» ՍՊԸ-ի ներուժի օգտագործման արդյունավետության բարձրացման ուղիները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. «Առևտրի և ծառայությունների մասին» ՀՀ օրենքը, 24/11/2004:
2. БиржаковН. Б. / «Введениевтуризм» / Москва / /2000 г.
3. БорисоваЮ. Н., ГаранинН. И. / «Менеджментгостиничногоиресторанногообслуживания» / Москва / 1997 г.
4. ВолковИ. В. / «Гостиничноеиресторанноедело, туризм» / Санкт-Петербург / 2002 г.
5. ЖуковаМ. А. / «Индустриятуризма: менеджменторганизации» / Москва / 1998 г.
6. ЗоринИ. В., КвартальновВ. А./ «Менеджменттуризма. Туризмкаквиддеятельности»/ Москва/ «Финансыистатистика»/ 2002 г.
7. КвартальновВ. А./ «Туризм» / Москва / 2000 г.
8. КоршуновН. В. / «Организацияобслуживаниявресторанах» / Москва / 1995 г.
9. КотлерФ. идр. / «Маркетинг. Гостеприимство. Туризм» / Москва / 2001г.
10. КрючковА. А. /»Историямеждународногоиотечественноготуризма» / Москва / 1999 г.

Պատվիրել/