Նոր ապրանքի հասկացողությունը, նորույթի և ռիսկի փոխկապակցվածության հիմնահարցը

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11938

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Նոր ապրանք հասկացությունը
2. Նոր ապրանքի մշակումը
3. Նորույթի և ռիսկի փոխկապակցվածության հիմնահարցը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ռ. Էվանս, Բ. Բերման — Մարքետինգ, Երևան, 1992
2. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998
3. Голубков Е. П. Основы маркетинга, М., Финпресс, 1999
4. Котлер Ф. Управление маркетингом. М., Экономика, 1980,
5. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга, К., М., СПБ. “Вильмс” , 1998,
6. M. Мак-Дональд, Стратегическое планирование маркетинга, , М, Питер, 2000 ст
7. Peter F. Drucker. Management. Tasks. Responsibilities. Practices. New York, 1973.

Պատվիրել/