Միջազգային շուկաների հատվածավորման և գրավչության գնահատման մոտեցումները

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11951

Բովանդակություն

1. Միջազգային մարքեթինգային միջավայրը և միջազգային շուկաների հատվածավորումը
2. Միջազգային շուկաների գրավչության գնահատման մոտեցումները և մարքեթինգային ստրատեգիայի մշակումը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Алексунин В.А. “Маркетинг”, Москва, 2000.
2. Котлер Ф. “Основы маркетинга”, Санкт-Петербург, 2000.
3. Ф.М.Левшин, В. В. Пономарёв Коньюктура мировых товарных рынков, М. Инфра – 2000г

Պատվիրել/