Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11970
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Մարքեթինգի էությունը և մարքեթինգային ռազմավարությունը
2. Ինտերնետը որպես մարքեթինգային ուսումնասիրության առարկա
3. Համակարգչային մարքեթինգ, ելակետային սկզբունքներն ու բովանդակային առանձնահատկությունները
Եզրակացություն
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Алексунин В. А., Родигина, Электронная Коммерция И Маркетинг В Интернете, М. 2005г.
2. Голубков Е. П., Основы маркетинга, М., 1999 г.
3. “Մենեջմենթ” Յու. Սուվարյանի ընդհանուր խմբագրությամբ, Երևան “Տնտեսագետ” 2002թ.: