Գովազդը ժամանակակից աշխարհում և կառավարման պրոբլեմները գովազդային բիզնեսում

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 12049

Բովանդակություն

1. Գովազդի ազդեցությունը բիզնեսի վրա
2. Միջազգային գովազդային մենեջմենթ
3. Կառավարումը գովազդային բիզնեսում
Ստուգողական հարցեր

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Джон Р. Росситер, Ларри Перси. Реклама и продвижение товаров = Advertizing communications & promotion management. — 2-е изд. — СПб.: Питер, 2002.
2. Гермогенова Л. Эффективная реклама в России. М., 1994
3. Котлер Филип. Основы маркетинга. М.: “Прогресс”, 1990 год

Պատվիրել/