Պատրաստի արտադրանքի իրացման խնդիրները և արդյունավետության բարցրացման ուղիները Ջերմուկ Գրուպ

Գին՝ 43500դրամ
Էջերի քանակ՝ 87էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1208

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Պատրաստի արտադրանքի իրացման հիմնախնդիրները
1.1 Պատրաստի արտադրանքի գնահատումը և հաշվառումը
1.2 Պատրաստի արտադրանքի իրացման համակարգը և ուղիները

Գլուխ 2. Պատրաստի արտադրանքի իրացման գործընթացը «Ջերմուկ Գրուպ» ՓԲԸ-ում
2.1.«ՋԵՐՄՈՒԿ ԳՐՈՒՊ» ՓԲԸ-ի տնտեսական գործունեությունը և պատրաստի արտադրանքի իրացման ուղիները
2.2.Պատրաստի արտադրանքի իրացումից ստացվող հասույթը և նրա դերը «Ջերմուկ Գրուպ»ՓԲԸ-ի արտադրական գործընթացում

ԳԼՈՒԽ 3. Պատրաստի արտադրանքի իրացման արդյունավետության բարձրացման ուղիները «Ջերմուկ Գրուպ» ՓԲԸ-ում
3.1 Պատրաստի արտադրանքի իրացման ազդեցությունը «Ջերմուկ Գրուպ» ՓԲԸ-ի տնտեսական գործունեության վրա
3.2.Պատրաստի արտադրանքի իրացման արդյունավետության բարձրացման ուղիները «Ջերմուկ Գրուպ» ՓԲԸ-ում

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

ա/ նորմատիվ իրավական ակտեր
1. Հաշվապահական հաշվառման միջազգային ստանդարտ 2
2. «Ջերմուկ ազգային պարկի ստեղծման իրականացվելիության արագ գնահատում» ծրագիր
բ/ մասնագիտական գրականություն
1. Քալանթարյան Պ. Արտադրական բիզնեսի կազմակերպում.- Եր.: Տնտեսագետ, 2005.- 124 էջ
2. Болт, Д. Руководство по управлению сбытом / Д. Болт. – М. : Экономика, 1994. – 242 с.
3. Божук С. Г . Маркетинг: [по специальности 080502 “Экономика и управление на предприятии (по отраслям)” : для бакалавров и специалистов]. Издательский дом “Питер”, 2012г. – 448с.
4. Бочкарева И. И., Левина Г. Г. Бухгалтерский финансовый учет: Учебник/ И. И. Бочкарева, Г. Г. Левина; под ред. проф. Я. В. Соколева. – Москва: Магистр, 2010г. – 413с.
5. Витун С. Е., Чигрина А.И. Финансы организаций. Часть 1. Пособие для студентов специальности “Финансы и кредит”. Гродно ГрГУ им. Я. Купалы. 2010г.
6. Воропаев, А.П. Новый подход к сбыту продукции [Текст] / А.П. Воропаев // Экономика сельского хозяйства России. – 1998. – №7.
7. Голубин Е. В. Дистрибуция. Формирование и оптимизация каналов сбыта – М.: Вершина, 2006. 136 с.
8. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Финпресс, 2000.- 416с.
9. Грищенко О.В. Анализ и диагностика финансово-хозяйственной деятельности предприятия: Учебное пособие. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2000.
10. Данько Т.П. Управление маркетингом: Учебник. Изд. 2-е, перераб. и доп. — М.: ИНФРА-М, 2001. — xviii, 334 с. — (Серия «Высшее образование»).

Պատվիրել/