«Շուկայի մասնահատված» և «Շուկայական որմնախորշ» հասկացությունները և հատվածավորման մակարդակները

Գին՝ 4800դրամ
Էջերի քանակ՝ 24էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 12083

Բովանդակություն

Ներածություն
1. «Շուկայի մասնահատված», «շուկայական հատվածավորում» և «շուկայի որմնախորշ» հասկացությունները
2. Շուկայի հատվածավորման մակարդակները
3. Շուկայի հատվածավորման սկզբունքները, մեթոդները և չափանիշները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Филип Котлер. Основы маркетинга. Перевод с английского В. Б. Боброва. Москва. Издательство “Прогресс”, 1991
2. А.Каул, С.Гупта, К.Кеттл, Дж.Форсайт, С.Халдар. Сегментация, с которой можно работать//Вестник McKinsey. — 2004. — №4.
3. Академия рынка: Маркетинг: Пер. с фр./ Арман Дайан и др. — М.: Экономика, 1993. — 574 с.

Պատվիրել/