Մարքեթինգային հետազոտություն

Գին՝ 5600դրամ
Էջերի քանակ՝ 28էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 12109

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Մարքեթինգային հետազոտության հիմնախնդրի սահմանումը
2. Մարքեթինգային հետազոտության ուղղությունները
3. «Շանթ պլյուս» ՍՊԸ – ի մարքեթինգային հետազոտությունը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Все о маркетинге: Сборник материалов для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб. — М.: Азимут-Центр. 1992.
2. Котлер Филипп. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение и контроль. – СПб., 1998.
3. Герасимчук В.Г. Маркетинг. Теория и практика. – К.: Высшая школа, 1994.
4. Кириллова А.Т., Волкова Л.А. Маркетинг в туризме. СПб, 1996.
5….

Պատվիրել/