Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Основы маркетинга, М., 1998
2. Մենեջմենթի ուսումնական ձեռնարմ Յու. Սուվարյանի խմբագրությամբ, Երևան 2009թ.
3. Կոմերցիայի հիմունքներ ուսումնական ձեռնարկ Ս. Բուլանիկյանի խմբագրությամբ, Երևան 2003թ.
2. Մենեջմենթի ուսումնական ձեռնարմ Յու. Սուվարյանի խմբագրությամբ, Երևան 2009թ.
3. Կոմերցիայի հիմունքներ ուսումնական ձեռնարկ Ս. Բուլանիկյանի խմբագրությամբ, Երևան 2003թ.