Ֆիրմայի մարքեթինգային ծրագրի տեղը գործարար ծրագրում

Գին՝ 1800դրամ
Էջերի քանակ՝ 9էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 12148

Բովանդակություն

1. Մարքեթինգային պլանի դերը գործարար ծրագրում
2. Գովազդային ենթածրագիրը և արտադրանքի իրացման մարտավարության մշակումը մարքեթինգային ծրագրում

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Основы маркетинга, М., 1998
2. Մենեջմենթի ուսումնական ձեռնարմ Յու. Սուվարյանի խմբագրությամբ, Երևան 2009թ.
3. Կոմերցիայի հիմունքներ ուսումնական ձեռնարկ Ս. Բուլանիկյանի խմբագրությամբ, Երևան 2003թ.
Պատվիրել/