Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Աբրահամյան Ս.,Հայոց լեզու,բառ և խոսք,2-րդ հրատ.,Եր., «Լույս»,1986,
2. Աղայան Ղ., Երկեր, հ.4, Երևան ,1950,
3. Աղայան Է., Լեզվաբանության ներածություն: Դասագիրք բուհերի համար, 3-րդ հրատ., Երևան, «Միտք», 1967,
4. Բահաթրյան Ա., «Մանկավարժական թերթ», 1879, √8,
5. Գաբրովսկի Ա.: Տպագիր խոսքի մայրամուտը, «Գարուն» ամսագիր, 1970, N 5,
6. Գյուլամիրյան Ջ., Տարրական դասարաններում արտադասարանային ընթերցանության կազմակերպման խնդիրները և մեթոդները, «Նախաշավիղ», 2001,
7. Գյուլամիրյան Ջ., Արտահայտիչ կարդալու կարողության ձևավորման հնարները, «Նախաշավիղ» N3-4,2001,
8. Գյուլամիրյան Ջ., Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Եր., «Զանգակ-97», 2009.
9. Դավթյան Մ., Ընթերցողական հմտությունների ձևավորումը դպրոցի հույժ կարևոր խնդիրներից է, «Մանկավարժություն», 2006, 3-4,
10. ԷդիլյանԳ., Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Թիֆլիս, 1923,
11. Թորոսյան Կ.,Խաչատրյան Հ., Սարգսյան Ս., Սարգսյան Ռ., Տարրական դասարանների հայոց լեզու և մաթեմատիկա: Ուսուցիչների 5-օրյա վերապատրաստումների պլան և նյութեր: ԿԱԻ, Եր., 2007,
…