Online Վաճառքների զարգացման հեռանկարները ՀՀ-ում

Գին՝ 40500դրամ
Էջերի քանակ՝ 81էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1219

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Էլեկտրոնային առևտրի սկզբնավորումը և զարգացման փուլերը
1.1. Էլեկտրոնային առևտրի տեսության հիմնական հասկացությունները և առանձնահատկությունները
1.2. Էլեկտրոնային առևտրի կայացման և զարգացման փուլերը
1.3. Էլեկտրոնային առևտրի հիմնական ուղղությունները և դրանց զարգացման մակարդակը

Գլուխ 2. On line վաճառքների կազմակերպման էությունը և զարգացման հեռանկարները
2.1. On line կազմակերպման էությունը և հիմնական սկզբունքները
2.2. On line վաճառքների տիպերը

Գլուխ 3. On Line վաճառքների կազմակերպման առանձնահատկությունները և զարգացման հեռանկարները ՀՀ-ում
3.1. Էլեկտրոնային առևտրի զարգացվածության մակարդակը ՀՀ շուկայում
3.2. On Line վաճառքների կազմակերպման առանձնահատկությունները և իրավական հիմքերը ՀՀ-ում
3.3. On Line վաճառքների զարգացման հիմնական ուղղթյունները և հեռանկարները ՀՀ ներկայի շուկայական կոնյունկտուրայի պայմաններում

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Ինտերնետի ի հայտ գալուց ու զարգացումից հետո մարդկանց համար պարզ ու հասանելի դարձան այնպիսի գործողություններ, որոնք մինչ այդ բարդ ու անիրականանալի էին թվում, օրինակ` միանգամից տարբեր թեմաների վերաբերյալ բազմազան տեղեկատվության ստացում, նամակների միջոցով կամ on-line հաղորդակցում արտերկրում բնակվող ընկերների ու բարեկամների հետ և այլն:
Սույն հետազոտության առարկան օն-լայն վաճառքների կազմակերպման առանձնահատկությունները և զարգացման հեռանկարները ՀՀ-ում:
ուսումնասիրության համար հիմք են հանդիսացել Էլեկտրոնային առևտրի սկզբնավորմանը և զարգացմանը նվիրած բազմաթիվ աշխատություններ, ԵՄ իրավական և օրեսնդրական ակտերը, ՀՀ-ում գործող օրենսդրությունը տվյալ ոլորտի համար, ինչպես նաև՝ ՀՀ էլեկտրոնային առևտրի զարգացման ռազմավարությունը:
Այսօր մեծ թվով մարդկանց կյանքը սերտորեն կապված է ինտերնետի հետ. ինչ-որ մեկին այն անհրաժեշտ է աշխատանքի համար, ուսման կամ ուղղակի մարդկանց հետ շփվելու համար, իսկ մեկ ուրիշին դա վատ միջոց չէ փող աշխատելու կամ խանութ գնալու վրա ծախսվող ժամանակը էականորեն կրճատելու համար: Ժամանակակից էլեկտրոնային և վիրտուալ տեխնոլոգիաները տարել են այնպիսի առևտրային գործունեության էականերոեն զարգացմանը, ինչպիսին ինտերնետ-առևտուրն է:
Էլեկտրոնային առևտրի միջազգային համակարգին Հայաստանի Հանրապետության ինտեգրումը հանդիսանում է տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտի առաջնահերթություններից մեկը, որը կխթանի մի շարք սպառողական ապրանքների և ծառայությունների, առևտրային կազմակերպությունների և բանկերի զարգացմանը, որոնք նախատեսված են բավարարել սպառողների պահանջները առևտրային հիմունքներով:
Հանրապետությունում վերջին 4 տարիների ընթացքում նկատվեց ինտերնետի բավականին բուռն զարգացում, որն իր հերթին հանգեցրեց համացանցից օգտվողների թվի աճին: Մենք Հայաստանում առաջին բանկն ենք, որը սկսեց ընդունել էլեկտրոնային վճարումներ: Բնականաբար սկզբից հաճախորդների թիվը քիչ էր` ընդամենը 2-3 հոգի: Հետզհետե մարդիկ հասկացան դրա դրական կողմերը, և 2013 թվականից սկսած էապես ավելացավ ինտերնետ-խանութների քանակը:
Էլեկտրոնային առևտրի արդյունավետ կիրառումը ապահովելու նպատակով, ինչպես նաև ապրանքների և ծառայությունների միասնական տվյալների բազայի համակարգի մշակման համար անհրաժեշտ է՝
1. տնտեսության ոլորտի ապրանքների և ծառայությունների տվյալների բազայի ստեղծում և արդիականացում, ներառյալ մարզերը,
2. բոլոր տնտեսվարող սուբյեկտների և ֆիզիկական անձանց մուտքի ապահովում դեպի տվյալների բազա…..
3. ………..

Գրականության ցանկ

1. 2008թ. «Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտի զարգացման հայեցակարգը»,
2. «ՀՀ-ում էլեկտրոնային հասարակության ձևավորման 2010-2012թթ. Հայեցակարգը»:
3. 2004թ. «Էլեկտրոնային փաստաթղթի և էլեկտրոնային թվային ստորագրության մասին» ՀՀ օրենք,
4. 2005թ. «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» ՀՀ օրենք,
5. 2001թ. «ՀՀ ինֆորմացիոն (Տեղեկատվական) տեխնոլոգիաների արդյունաբերության զարգացման հայեցակարգը»,
2006թ. «Էլեկտրոնային գնումների համակարգի ներդրման ռազմավարությունը»:
6. Албитов, А. Нестандартные возможности использования Интернета / А. Албитов // Интернет-маркетинг. — 2009. — №2.
7. Багрин, Ю.А. Интернет как новый маркетинговый канал / Ю.А. Багрин // Маркетинг и реклама. — 2008. — № 11.
8. Баско Ф. А. В2В в России: проблемы и перспективы.- М, 2008
9. Богдановская, И.Ю. Правовое регулирование электронной коммерции: зарубежная практика, по материалам конференции: «Интернет право» / И.Ю Богдановская. ßГалкин, С. Бизнес в интернет / С. Галкин — М.: Изд-во Центр, 2007 — 425 с.
10. Денисюк, С. Мультимедийные технологии как инструмент интернет-маркетинга / С. Денисюк, М. Иванова // Интернет-маркетинг. — 2007. — №2.

Պատվիրել/