Մաքսային հաղորդակցությունների խնդիրները ՀՀ արդյունաբերական շուկայում

Գին՝ 35000դրամ
Էջերի քանակ՝ 70էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1225

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Մարքեթինգային հաղորդակցությունների էությունը և գործընթացը
1.1 Մարքեթինգային հաղորդակցությունների էությունը և նշանակությունը
1.2 Մարքեթինգային հաղորդակցությունների խնդիրները և նպատակները
1.3 Մարքեթինգային հաղորդակցությունները արդյունաբերական շուկայում

Գլուխ 2. Մարքեթինգային հաղորդակցությունների խնդիրները ՀՀ արդյունաբերական շուկայում և դրանց բարելավման ուղիները
2.1 ՀՀ արդյունաբերական շուկայի ընդհանուր նկարագիրը
2.2 Մարքեթինգային հաղորդակցությունների խնդիրները ՀՀ արդյունաբերական շուկայում
2.3 Մարքեթինգային հաղորդակցությունների բարելավման ուղիները ՀՀ արդյունաբերական շուկայում

Գլուխ 3. Մարքեթինգային հաղորդակցությունների վերլուծությունը և բարելավման ուղիները «Կաթնաղբյուր Գրուպ» ՍՊԸ-ի օրինակով
3.1. Կաթնամթերքի շուկան ՀՀ-ում
3.1. «Կաթնաղբյուր Գրուպ» ՍՊԸ-ի նկարագիրը
3.2. Մարքեթինգային հաղորդակցությունների դերը “Կաթնաղբյուր Գրուպ” ՍՊԸ-ի գործունեությունում

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Բոստանջյան Վ.Բ., Դավթյան Ս., Տնտեսական քաղաքականության ուղղությունները անցումային շրջանում, Շուկայական տնտեսության անցման արդի հիմնախնդիրները Հայաստանում, ՀՀ ՖԷՆ ՏՀԻ, Երևան 1997,
2. Հովակիմյան Ա.Մ., Միջազգային տնտեսական հարաբերություններ, Երևան, ,Հայաստանե, 2002,
3. Արշակյան Ալ.Հ., Արշակյան Ա.Ա., Արդյունաբերական քաղաքականություն, Երևան 2004
4. Маркетинг, Учебник для вузов, Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн, Под общей редакцией Г.Л. Багиева, Москва: Экономика, 1999
5. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга. М., СПб., “Вильямс”, 1998
6. Панкрухин А.П., Маркетинг, Учебник, Москва: Инст. международного права и экономики им. А.С. Грибоедова, 1999,
7. Классика маркетинга, Составители: Энис Б.М., Кокс К.Т., Москва: М.П., С-Пб.: Питер, 2001,
8. Маркетинг, Учебник для вузов, Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн, Под общей редакцией Г.Л. Багиева, Москва: Экономика, 1999,
9. Крылов И.В., Маркетинг, Москва: Центр, 1998,
10. Панкрухин А.П., Маркетинг, Учебник, Москва: Инст. международного права и экономики им. А.С. Грибоедова, 1999,

Պատվիրել/