Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Ալեքսանյան Լ.Պ. Լեզուն և տրամաբանական մտածողության զարգացումը. Երևան, 2004թ.
2. Բրուտյան Գ. Ա. «Տրամաբանություն» (Խմբ. Հ. Ժ. Քոչարյան): Եր.: «Գիտություն» հրատ., 1998թ., 213 էջ
3. Հանրակրթության պետական կրթակարգ: Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ; Եր., «Անտարես» , 2004թ.
4. ՀՀ կառավարության 2011 թվականի հուլիսի 28-ի N 1088 — Ն որոշման հավելված
5. Մաթեմատիկա. հանրակրթական հիմնական դպրոցի առարկայական չափորոշիչ և ծրագիր, Եր., «Անտարես», 2007թ.
6. Մկրտչյան Ա. Տրամաբանական գիտելիքներն ու կարողությունները 5-6-րդ դասարանների «Մաթեմատիկա» ուսումնական առարկային չափորոշչում և ծրագրում, «Մաթեմատիկան դպրոցում», N 1, 2011թ.
7. Մկրտչյան.Ա. Տ. Տրամաբանական գիտելիքներն ու կարողությունները տարրական դպրոցի մաթեմատիկայի չափորոշչում և ծրագրում, «Մաթեմատիկան դպրոցում», N 2, 2010թ.
8. Նահապետյան Բ. Մաթեմատիկա 5: Հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանի դասագիրք / Բ. Նահապետյան, Ա. Աբրահամյան – Եր.: ՄԱՆՄԱՐ, 2011թ.
9. Նալչաջյան Ա.Ա. Հոգեբանության հիմունքներ: Երևան, «Հոգեբան» հրատարակչություն, 1997թ.
10. Սարգսյան Ս., Սովորողների մաթեմատիկական հետաքրքրությունների և տրամաբանական մտածողության զարգացումը հետաքրքրաշարժ առաջադրանքների միջոցով, «Մաթեմատիկան դպրոցում» գիտամեթոդական հանդես, թիվ 5. 2011թ.
…