Կոմերցիոն բանակցությունների ընթացքում ծագող տարաձայնությունների հարթման ուղիները

Գին՝ 49000դրամ
Էջերի քանակ՝ 98էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1236

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Բանակցությունների էությունը, վարման ձևերը և եղանակները
1.1 Կոմերցիոն բանակցությունների էությունը և առանձնահատկությունները
1.2 Բանակցությունների վարման ձևերը
Բանակցությունների վարման եղանակները և մեթոդները

Գլուխ 2. Բանակցային գործընթացում ծագող տարաձայնությունները
2.1 Բանակցությունների նախապատրաստման և վարման առանձնահատկությունները
2.2. Տարաձայնությունների հոգեբանությունը և կառավարումը

Գլուխ 3. «ԻմԷքս գրուպ» ՍՊԸ-ի բանակցությունների վարման դրվածքը
3.1. «Իմէքս Գրուպ» ՍՊԸ-ի տնտեսական գործունեության բնութագիրը և վերլուծությունը
3.2.Բանակցությունների արդյունքների վերլուծությունը «Իմէքս գրուպ» ՍՊԸ-ում
3.3. Կոմերցիոն բանակցությունների վարման կարգի բարելավման ուղղությունները «Իմէքս գրուպ» ՍՊԸ-ում

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ս.Հ. Բուլանիկյան «Առևտրային բանակցություններ»- Երևան 2003..
2. Անի Նազարյան «Գործարար հաղորդակցություն»- Երևան 2001
3. Брамли Р.Х..МердокЭ.Дж. Как вести переговоры с американцами //Внешняя торговля. – 1990.
4. Холотова Т.Н.. Лебедева М.М. Протокол и этикет для деловых людей. — М.: 1995.
5. Хойер В. Как делать бизнес в Европс.-М.: 1990.
6. Браим М. Н. “Этика делового общения” – Минск, 1996.
7. Данкел Жаклин “Деловой этикет”, Питер, 2004.
8. Курбатов В.И. “Как успешно провести переговори” Феникс 1997.
9. Дебольский М. “Психология делового общения” – М., 1991.
10. Чебанов С.В. Как делать бшнес в Японии // Мировая экономика и международные отношения. – 1992.
11.Филип Котлер “Основы маркетинга”, Москва 2010 г.
12. Գ. Քենեդի “Ինչպես բանակցել” Երևան 2009 թ.
13. “Бизнес-треининг” Н. Ермеева, 2010 г.

Պատվիրել/