«Ծակ դույլի» տեսություն

Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 12383

Բովանդակություն

Ներածություն

«Ծակ դույլի» տեսություն      

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Ա. Զաքարյան, Մարքեթինգի հիմունքներ, 2013թ., էջ 450
  2. Ibidunni, O. S. (2012). Marketing Management: Practical Perspectives. Lagos: Concept Publications.
  3. Zeithaml, V. A., & Bitner, M. J., (2000). Services marketing: Integrating customer focus across the firm. Boston: McGraw-Hill.
  4. Rix, P. (2004). Marketing: A Practical Approach. North Ryde, N.S.W.: McGraw-Hill.
  5. Shelby, D. H., Dennis, B. A., & Sreedhar, M. (2006). The explanatory foundations of relationship marketing theory. Journal of Business & Industrial Marketing, 21(2), 72–87.
  6. ….
Պատվիրել/