Նոր ապրանքների գնման վերաբերյալ որոշման ընդունման գործընթացը

Գին՝ 4400դրամ
Էջերի քանակ՝ 22էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 12500

Բովանդակություն

  1. Ներածություն
  2. Ապրանքը մարքեթինգի համակարգում. Նոր ապրանք
  3. Նոր ապրանքների գնման  վերաբերյալ որոշման  ընդունման գործընթացը
  4. Եզրակացություն
  5. Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Ս. Ղանթարջյան, Մարքեթինգի կառավարում, 2011թ.
  2. Մարքեթինգի հիմունքներ, Ա. Զաքարյան, Շ. Սահակյան և այլք, Երևան, Տնտեսագետ 2013 թ
  3. Ландсбаум. Маркетинг- М.: ТК Велби, из-во “Проспект”. 2006-448с.
  4. Годин. Маркетинг. Учебник.-5-е изд; перераб и доп.-М.: Издательско—торговая корпорация “Дашков и К”,2007-756c.
  5. Тамберг В., Бадьин А. Бренд. Боевая машина бизнеса, Олимп-Бизнес, 2005.
Պատվիրել/