ՀՀ ավանդական զանգվածային լրատվամիջոցների գործունեության հիմնախնդիրները նոր մեդիայի զարգացման պայմաններում (տպագիր մամուլ)

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Լրագրություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 12566

Բովանդակություն

Ներածություն

  1. Տպագիր մամուլի հիմնախնդիրները և նոր մեդիայի զարգացման պայմաններում տրվող լուծումները
  2. Ամսագրային բիզնեսն ու դրանում կիրառվող մարքեթինգը Հայաստանում

Եզրակացություն

Գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Ավետիսյան Ա. Հայաստանի համացանցային ԶԼՄ-ների կազմավորման և զարգացման շրջափուլերը, /Լրաբեր հասարակական գիտությունների, թիվ 3(645)/, Երևան, <<Գիտություն>> հրատ., 2015:
  2. Նոր և այլընտրանքային մեդիա. Էթիկական և իրավական: Եր., <<Հայկական օն-լայն լրատվամիջոցների և լրագրողների ասոցացիա>> հրատ., 2012:
  3. Ավետիսյան Ա., Ինտերնետային համացանցային ԶԼՄ-ների տիպաբանությունը,//Լրաբեր հասարակական գիտությունների, №4, Երևան, 2011
  4. Մանանա Ասլամազյան. «Հայկական ԶԼՄ-ների խնդիրները փոխկապակցված են», http://www.mediamax.am/am/news/media/3680/
  5. http://nla.am/HAG/Grapalat/statistics_am.htm
  6. ….
Պատվիրել/