Հատված
Մարքեթինգային ռազմավարությունն ապրանքի կամ ծառայության պահանջարկի ձևավորման ու կայունության ապահովման համար մարքեթինգային մի շարք գործողություններ իրականացնելու համար ընտրված պլանավորման մեկ կամ մի քանի տարբերակների ամբողջությունն է: Մարքեթինգային ռազմավարությունը սովորաբար երկարաժամկետ ծրագիր է` ընկերության առևտրային և կորպորատիվ նպատակների իրականացման համար: Այս նպատակների իրականացման համար մարքեթոլոգները զբաղվում են շուկայում ապրանքանիշի առաջխաղացմամբ, ապրանքների և ծառայությունների վաճառքով և գնագոյացման գործընթացներով: Բացի այդ, այն ներառում է հաճախորդների և անձնակազմի հետ աշխատանքը
Գրականության ցանկ
- Армстронг Г., Основы маркетинга // Г. Армстронг, М.: Вильямс И.Д., 2019:
- Божук, С. Г. Маркетинговые исследования : учебник для вузов / С. Г. Божук. – 2-е изд., испр. и доп. – Москва : Издательство Юрайт, 2021:
- Великобритании, 2007. URL: http://www.mioge.ru/RU/congress/archive/kongress
- Голубков, Е. П. Маркетинг для профессионалов: практический курс : учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / Е. П. Голубков. – Москва : Издательство Юрайт, 2019:
- Каплан Р. С., Нортон Д. П., Сбалансированная система показателей: От стратегии к действию, Москва, 2003, c. 320.
- Котлер Ф., Основы маркетинга. 5-е европейское изд // Ф. Котлер, А. Гари.М.: Вильямс, 2015:
- ….