Մարքեթինգային ռազմավարությունները ապրանքի կենսապարբերաշրջանի տարբեր փուլերում «Բեկոն պրոդուկտ» ՍՊԸ

Գին՝ 24500դրամ
Էջերի քանակ՝ 49էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 12651

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԱԿՆԱՐԿ

ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

«ԲԵԿՈՆ ՊՐՈԴՈՒԿՏ» ՍՊԸ-Ի ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ԸՍՏ ԱՊՐԱՆՔԻ ՊԱՐԲԵՐԱՇՐՋԱՆԻ ՏԱՐԲԵՐ ՓՈՒԼԵՐԻ

«Բեկոն պրոդուկտ» ՍՊԸ ընդհանուր բնութագիրը

Մարքեթինգային ռազմավարությունը ապրանքի կենսապարբերաշրջանի շուկա մտնելու և առաջմղման փուլում

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Մարքեթինգային ռազմավարությունն ապրանքի կամ ծառայության պահանջարկի ձևավորման ու կայունության ապահովման համար մարքեթինգային մի շարք գործողություններ իրականացնելու համար ընտրված պլանավորման մեկ կամ մի քանի տարբերակների ամբողջությունն է: Մարքեթինգային ռազմավարությունը սովորաբար երկարաժամկետ ծրագիր է` ընկերության առևտրային և կորպորատիվ նպատակների իրականացման համար: Այս նպատակների իրականացման համար մարքեթոլոգները զբաղվում են շուկայում ապրանքանիշի առաջխաղացմամբ, ապրանքների և ծառայությունների վաճառքով և գնագոյացման գործընթացներով: Բացի այդ, այն ներառում է հաճախորդների և անձնակազմի հետ աշխատանքը

Գրականության ցանկ

  1. Армстронг Г., Основы маркетинга // Г. Армстронг, М.: Вильямс И.Д., 2019:
  2. Божук, С. Г. Маркетинговые исследования : учебник для вузов / С. Г. Божук. – 2-е изд., испр. и доп. – Москва : Издательство Юрайт, 2021:
  3. Великобритании, 2007. URL: http://www.mioge.ru/RU/congress/archive/kongress
  4. Голубков, Е. П. Маркетинг для профессионалов: практический курс : учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / Е. П. Голубков. – Москва : Издательство Юрайт, 2019:
  5. Каплан Р. С., Нортон Д. П., Сбалансированная система показателей: От стратегии к действию, Москва, 2003, c. 320.
  6. Котлер Ф., Основы маркетинга. 5-е европейское изд // Ф. Котлер, А. Гари.М.: Вильямс, 2015:
  7. ….
Պատվիրել/