Հատված
Կազմակերպություններում եկամուտների պլանավորումը հանդիսանում է կորպորատիվ պլանավորման գործընթացի կարևորագույն տարրը: Ազատ շուկայական տնտեսության պայմաններում շահույթի ստացումը ցանկացած տնտեսվարող սուբյեկտի անմիջական նպատակն է: Տնտեսվարող սուբյեկտի պարբերաբար իրականացվող տնտեսական գործունեության վերլուծության օգնությամբ կարելի է առաջ քաշել կազմակերպության ռազմավարությունը և տակտիկան: Նշված նպատակի իրականացումը հնարավոր է միայն այն դեպքում, երբ տնտեսավարող սուբյեկտը թողարկում է այնպիսի արտադրանք (աշխատանք, ծառայություն), որը իր սպառողական հատկանիշներով համապատասխանում է հասարակության պահանջներին: Հասարակությանը անհրաժեշտ են ոչ թե փողի համարժեքներ, այլ որոշակի ապրանքանյութական արժեքներ: Եկամուտների հաշվառման և վերլուծության նպատակը, դրանց պլանավորումը կազմված է դրանք ծախսերի հետ համադրման գործընթացից: Այս հարցի արդիականությունը պայմանավորում է թեմայի ընտրությունը և տվյալ հետազոտական աշխատանքի բովանդակությունը:
Գրականության ցանկ
- ՀՀ Հարկային օրենսգիրք, Երևան 2016թ.
- Ֆինանսական հաշվետվությունների պատրաստման և ներկայացման հայեցակարգային հիմունքներ
- Կազմակերպությունների ֆինանսատնտեսական գործունեության հաշվապապահական հաշվառման հաշվային պլան
- ՀՀՄՍ 1 «Ֆինանսական հաշվետվությունների ներկայացում»
- ՀՀՄՍ 12 «Շահութահարկեր»
- ՀՀՄՍ 20 «Պետական շնորհների հաշվառում և պետական օգնության բացահայտում»
- ՀՀՄՍ 21 «Արտարժույթի փոխանակման փոխարժեքի փոփոխությունների հետևանքները»
- ….