Կազմակերպության մրցակցային դիրքի գնահատումը և բարելավման ուղիները «Արդշինբանկ» ՓԲԸ-ի օրինակով

Գին՝ 25000դրամ
Էջերի քանակ՝ 50էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 12670

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԱԿՆԱՐԿ

ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ     

ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

Արդշինբանկ ՓԲԸ-ի ընդհանուր բնութագիրը և մրցակցային միջավայրի վերլուծությունը

Մարքեթինգային ռազմավարության մշակման գործընթացը «Արդշինբանկ» ՓԲԸ-ում

Մրցակցային դիրքերի բարելավման հիմնական ռազմավարությունը Արդշինբանկ ՓԲԸ-ում

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Ժամանակակից շուկայական տնտեսության պայմաններում կազմակերպությունների մրցունակության և դրա բարելավման ուղիների հարցը գնալով ավելի արդիական է դառնում: Այս խնդրի նկատմամբ ուշադրության ավելացման պատճառներից մեկը գլոբալացման գործընթացն է։ Ներկայումս, երբ տնտեսությունների ինտեգրացիան առաջընթաց է ապրում, նույնիսկ պետական սահմանները պայմանականորեն ջնջվում են, իսկ մրցակցությունը համաշխարհային մասշտաբներ է ստանում, աճում է մրցակցությունը ապրանքների շուկաների, նորարարությունների մշակման և իրականացման, ներդրումների ներգրավման համար:

Շուկայական տնտեսությունում կառավարման հիմնական սկզբուքն է համարվում ոչ թե շահույթի մաքսիմալացումը, այլ ռիսկային  իրավիճակների  կառավարումը, որը հեռանկարում նրան ապահովում է ֆինանսական ամենաբարձր կայունություն: Դա է պատճառը, որ շատ երկրներում կազմակերպություններոն իրենց գործունեության մեջ հաճախ կիրառում են ռիսկի հետ կապված ռազմավարություններ:

Գրականության ցանկ

  1. Բայադյան Ա․, Ֆինանսական վերլուծություն, Լիմուշ, Երևան, 2008թ․,
  2. ժամակոչյան Ա․, Բովանդակության վերլուծությունը որպես մեդիատեքստերի ուսումնասիրության մեթոդ, Նորավանք հիմնադրամ, 2011թ․,
  3. Կիրակոսյան Գ.Ե. Խլղաթյանի Ի. Ե Տնտեսագիտության տեսություն /ուսումնական ձեռնարկ/ խմբ. տ.գ.դ. պրոֆ..-Երևան Տնտեսագետ 2009թ.
  4. Սահակյան Շ․ Ս․, Մարքեթինգային տեղեկատվություն և մարքեթինգային հետազոտություն, Տնտեսագետ, Երևան, 2006թ․,
  5. Романов А. Н. — маркетинг: учебник. — М.: «Банки и биржи», Издательское объединение «ЮНИТИ», 2004,
  6. Мескон М. Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. М.:-Вильямс, 2011,
  7. Олливье А. Международный маркетинг / А. Олливье, А. Дайан, Р. Урсе // Академия рынка: Маркетинг / пер. с фр. А. Дайан, Ф. Бруккерель и др. – М.: Экономика, 1993,
  8. Качалина Л. Н. Конкурентоспособный менеджмент / Л. Н. Качалина. — М. : Эксмо,2006
Պատվիրել/