Մարքեթինգային ռազմավարության մշակման առանձնահատկությունները կազմակերպությունների հակաճգնաժամային կառավարման համակարգում

Գին՝ 31000դրամ
Էջերի քանակ՝ 62էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 12673

Բովանդակություն

Ներածություն

Գրականության ակնարկ

Հետազոտության մեթոդաբանությունը

Վերլուծություն

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ժամանակակից աշխարհում մարքեթինգը ցանկացած կազմակերպության հաջողության անբաժանելի մասն է: Այն իրենից ներկայացնում է սպառողների վարքագիծը ուսումնասիրելու և շուկան նվաճելու գործընթաց։ Քանի որ շուկայական հարաբերությունների պայմաններում սուբյեկտների միջև փոխհարաբերությունները անընդհատ փոխվում և բարդանում են, շուկայավարման կարևորությունը մշտապես մեծանում է: Մարքեթինգում ռազմավարական պլանավորումը ընկերության նպատակները, հնարավորությունները և ռեսուրսները կայուն հավասարակշռության հասցնելու և պահպանելու կառավարման գործընթաց է: Ներկա շուկայական տնտեսության պայմաններում բոլոր ընկերությունները պետք է քայլեր ձեռնարկեն մրցակցային պայքարում գոյատևելու ու զարգանալու համար, ունենան ապագայում գործողությունների հստակ ծրագրեր,  կոորդինացնեն իրենց գործունեությունը և մշակեն երկարաժամկետ ռազմավարություններ, որոնք թույլ կտան օպերատիվ կերպով արձագանքել շուկայի փոփոխվող պայմաններին, քանի որ ռազմավարությունը ընկերության  նպատակներին հասնելու ուղին է:

Գրականության ցանկ

  1. Պետրոսյան Լ., Առևտրային բանկի ռազմավարությունն ու ցուցանիշերի հաշվեկշռված համակարգը, 2016թ. , էջ 69-70
  2. Մարկոսյան Հ., Տնտեսության ճգնաժամային կառավարման ինստիտուցիոնալ հիմքերը, 2021թ.
  3. «Ամերիաբանկի» 2020թ․ տարեկան հաշվետվություն
  4. «Ամերիաբանկի» 2021թ․ տարեկան հաշվետվություն
  5. Багиев Г.Л., Яненко М.Б., Яненко М.Е. К вопросу формирования и совершенствования цифровой платформы организации и управления маркетинговой деятельностью фирмы: проблемы и задачи // Проблемы современной экономики. 2017. №2(62). С. 127–132
  6. Бочкарев, А. С. Теоретические основы рационализации системы антикризисного управления промышленными предприятиями: дис. д-ра экон. наук / А. С. Бочкарев. — СПб.: СПбГУЭФ, 2002., с. 56
  7. Бурлачков В.К. Современная процентная политика центральных банков и феномен отрицательных процентных ставок // Финансы и кредит. 2016. №47(719). С. 2-14.
  8. ….
Պատվիրել/