Մտավոր խնդիրներ ունեցող կրտսեր դպրոցականների բանավոր խոսքի խանգարումները և դրանց հաղթահարման ուղիները

Գին՝ 31000դրամ
Էջերի քանակ՝ 62էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 12679

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳԼՈՒԽ 1. ՄՏԱՎՈՐ ԽՆԴԻՐՆԵՐ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԲԱՆԱՎՈՐ ԽՈՍՔԻ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ  ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ

Մտավոր զարգացման խանգարումներ հասկացության մի քանի սահմանումներ

1.2.    Մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների բանավոր խոսքի խանգարումների բնութագիրը

1.3.    Բանավոր խոսքի խանգարումների առաջացման պատճառները

Գլուխ 2. Տարրական դպրոցում մտավոր խնդիրներ ունեցող սովորողների բանավոր խոսքի խանգարումների շտկման ժամանակակից մոտեցումները

2.1. Մտավոր խնդիր ունեցող տարրական դպրոցում սովորողների բանալի խոսքի խանգարումների շտկման հիմնական միջոցները, մեթոդները և դրանց կիրառման պայմանները

2.2 Մտավոր խնդիրներ ունեցող տարրական դպրոցի սովորողների բանավոր  խոսքի խանգարումների շտկման մոտեցումների արդյունավետության փորձարարական  հիմնավորումը

2.3. Տարրական դպրոցում դասավանդող ուսուցիչների իրազեկվածությունը մտավոր խնդիրներ ունեցող սովորողների բանավոր խոսքի խանգարումների շտկման վերաբերյալ

2.4  Տարրական  դպրոցականների՝ մտավոր խնդիրներ ունեցող աշակերտների բանավոր խոսքի խանգարումների առաջարկվող շտկման միջոցների ու մեթոդների տեսական հիմնավորումը

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՀԱՎԵԼՎԱԾՆԵՐ

Գրականության ցանկ

Հատված

Ներկայումս մեծ թիվ են կազմում դպրոցական ծրագիրը դժվարությամբ յուրացնող կրտսեր դպրոցականները, որոնք ունեն խոսքի խանգարումներ: Կրտսեր դպրոցականը, ունենալով մտավոր զարգացման խնդիր ու ճանաչողական գործունեության կայուն խանգարում, որպես երկրորդային դրսևորումներ ունեն նաև խոսքային խանգարումներ: Նշված խնդիրները նկատելի են ուսումնառության առաջին-երկրորդ տարիներին, երբեմն էլ մնում են ուսումնական գործունեության ողջ ընթացքում՝ դժվարացնելով սովորողների ոչ միայն հաղորդակցվելու, գրելու-կարդալու գործընթացը, այլ բացասաբար ներգործելով նրանց գիտելիքներ ձեռք բերելու, ժամանակակից աշխարհում այս կրտսեր դպրոցականների սոցիալական հարմարվողականության ու ինտեգրման գործընթացի վրա:  Այս առումով մտավոր խնդիրներ ունեցող կրտսեր դպրոցականների բանավոր խոսքի խանգարումների ուսումնասիրումը արդիական նշանակություն ունի, քանի որ նշված խանգարումների շտկման  միջոցների բացահայտումն ու մեթոդների տեսական հիմնավորումը կարող է նպաստել լոգեպոդիական աշխատանքի արդյունավետությանն ու  մտավոր զարգացման խնդիրներ ունեցող կրտսեր դպրոցականների ներգրավվածությանը ուսումնական գործընթաց:

Գրականության ցանկ

  1. Ազարյան Ռ. «Հայաստանում մտավոր հետամնաց երեխաների կրթության խնդիրները», Ե., 2005թ.
  2. Ավագյան Ա. Վ. և ուրիշներ, Լոգոպեդիան գործնականում, Երևան, 2017:
  3. Ավագյան Ա.Վ., PECS-ը որպես աուտիզմով երեխային արտասովոր իրավիճակներին նախապատրաստելու միջոց, «Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ», 2014, N1
  4. ԹադևոսյանԷ.Ռ.,Գրավոր խոսքի խանգարումով  աշակերտների գնահատման կարգը հանրակրթական դպրոցում. Կրթության զարգացում տարեգիրք, «Զանգակ» հրատ.,  Ե., 2005,
  5. Լութոնյան Ն. Գ., «Սակավամիտ երեխաների հոգեբանություն», Երևան, Լույս 1989թ.
  6. Մինասյան Ա. Մ., «Դեֆեկտալոգիայի հիմունքներ», Երևան 1980թ.
  7. Аманатова М.М., Андреева Н.Г., Тосуниди О.М., Справочник школьногологопеда, изд.-во 2-е, Ростов н/Д, ″Феникс˝, 2010
  8. Елецкая О.В., Горбачевская Н.Ю., Организация логопедической работы в  школе. М., изд.-во ТЦ Сфера, 2005, 190с.
Պատվիրել/