Հատված
Հասարակության սոցիալ-տնտեսական մակարդակի բարձրացմանը զուգընթաց, մեծ ու առաջնակարգ են դառնում նրա պահանջմունքները, փոփոխելով և ավելի բարձրացնելով վերջինիս սպառողական պահվածքի և վարքագծի մակարդակը: Դա է պատճառը, որ սպառողների պահանջմունքների բացահայտումը և նրանց վարքի դրսևորման ուսումնասիրությունները դարձել են մարքեթինգային քաղաքականության առաջնային և կարևոր հիմնախնդիրներից մեկը: Հասարակության պահանջմունքների անմիջական խթան է այսօր դարձել տեղեկատվությունը: Զարգացումներն այդ ոլորտում հանգեցրել են ցանցային տնտեսությունների աննախադեպ ընդլայնմանը, նոր տեխնոլոգիաների ներդրման խթանմանը, կրթական համակարգի արդյունավետության բարձրացմանը և դրական այլ փոփոխությունների իրականացմանը: Այդ մարքեթինգային ռազմավարությունների մշակման և իրականացման, ինչպես նաև սպառողական վարքի հետ դրանց փոխազդեցության գնահատման հարցերը դառնում են երկրների հիմնական ուսումնասիրության առարկան:
Գրականության ցանկ
- Թովմասյան Ռ., Տնտեսագիտության տեսություն, հարցեր և պատասխաններ, Տնտեսագետ հրատ. Երևան, 2004թ., էջ 12
- Մարտիրոսյան Ա.Ռ. Տնտեսագիտական մտքի պատմություն, Ուսումնառության նյութեր -, Եր․ Ոսկան Երևանցի, 2005, 320 էջ, էջ 68:
- Մկրտչյան Տ., «Բնակչության եկամուտների, ծախսերի և խնայողությունների փոխառնչությունները», 2013թ.
- ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի 2012թ. փետրվարի 21-ի N 161-Ն հրաման
- ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի 2014թ. հունիսի 2- ի N513-L հրաման, հղումը՝ http://www.arlis.am/Annexes/4/GH5 14page69-209.doc
- Հայաստանի սոցիալական պատկերը և աղքատությունը, 2022, https://armstat.am/file/article/poverty_2022_a_3.pdf
- Beverly S.G. and M. Sherraden. Institutional Determinants of Saving Implications for Low-Income Households
- Кейнс Дж.М. Общая теория занятости, процента и денег. /Антология экономической классики. В 2-х томах. Т.2. — М.: ЭКОНОВ, 1992. — Сс.294., с.157
- …