ՍՊԱՌՈՂԱԿԱՆ ՎԱՐՔԱԳԾԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՏՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀՀ-ՈՒՄ

Գին՝ 25000դրամ
Էջերի քանակ՝ 50էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 12683

Բովանդակություն

Ներածություն

Գրականության ակնարկ

Հետազոտության մեթոդաբանություն

Վերլուծություն

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Հասարակության սոցիալ-տնտեսական մակարդակի բարձրացմանը զուգընթաց, մեծ ու առաջնակարգ են դառնում նրա պահանջմունքները, փոփոխելով և ավելի բարձրացնելով վերջինիս սպառողական պահվածքի և վարքագծի մակարդակը: Դա է պատճառը, որ սպառողների պահանջմունքների բացահայտումը և նրանց վարքի դրսևորման ուսումնասիրությունները դարձել են մարքեթինգային քաղաքականության առաջնային և կարևոր հիմնախնդիրներից մեկը: Հասարակության պահանջմունքների անմիջական խթան է այսօր դարձել տեղեկատվությունը: Զարգացումներն այդ ոլորտում հանգեցրել են ցանցային տնտեսությունների աննախադեպ ընդլայնմանը, նոր տեխնոլոգիաների ներդրման խթանմանը, կրթական համակարգի արդյունավետության բարձրացմանը և դրական այլ փոփոխությունների իրականացմանը: Այդ մարքեթինգային ռազմավարությունների մշակման և իրականացման, ինչպես նաև սպառողական վարքի հետ դրանց փոխազդեցության գնահատման հարցերը դառնում են երկրների հիմնական ուսումնասիրության առարկան:

Գրականության ցանկ

  1. Թովմասյան Ռ., Տնտեսագիտության տեսություն, հարցեր և պատասխաններ, Տնտեսագետ հրատ. Երևան, 2004թ., էջ 12
  2. Մարտիրոսյան Ա.Ռ. Տնտեսագիտական մտքի պատմություն, Ուսումնառության նյութեր -, Եր․ Ոսկան Երևանցի, 2005, 320 էջ, էջ 68:
  3. Մկրտչյան Տ., «Բնակչության եկամուտների, ծախսերի և խնայողությունների փոխառնչությունները», 2013թ.
  4. ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի 2012թ. փետրվարի 21-ի N 161-Ն հրաման
  5. ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի 2014թ. հունիսի 2- ի N513-L հրաման, հղումը՝ http://www.arlis.am/Annexes/4/GH5 14page69-209.doc
  6. Հայաստանի սոցիալական պատկերը և աղքատությունը, 2022, https://armstat.am/file/article/poverty_2022_a_3.pdf
  7. Beverly S.G. and M. Sherraden. Institutional Determinants of Saving Implications for Low-Income Households
  8. Кейнс Дж.М. Общая теория занятости, процента и денег. /Антология экономической классики. В 2-х томах. Т.2. — М.: ЭКОНОВ, 1992. — Сс.294., с.157
Պատվիրել/