Զբոսաշրջային ծառայություններ սպառողների վարքագծի առանձնահատկությունները ՀՀ-ում

Գին՝ 23500դրամ
Էջերի քանակ՝ 47էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 12684

Բովանդակություն

Ներածություն

Գրական ակնարկ

Հետազոտության մեթոդաբանությունը

Վերլուծություն

Զբոսաշրջության արդի վիճակը ՀՀ-ում

Զբոսաշրջային ծառայություններ սպառողների վարքագծի առանձնահատկությունները ՀՀ-ում

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Զբոսաշրջային բիզնեսի կայունության և աճի վրա ազդող գործոնների ուսումնասիրությունը անհրաժեշտություն է դառնում տվյալ ոլորտում գործող յուրաքանչյուր ձեռնարկության համար, քանի որ այն հիմք է հանդիսանում զբոսաշրջային բիզնեսում տեղի ունեցող գործընթացների մոդելավորման, բիզնես որոշումներ կայացնելու անկայուն և անընդհատ փոփոխվող միջավայրում գործողություններ իրականացնելու համար:  Զբոսաշրջային ​​ծառայությունների շուկայում ձեռնարկությունների համար մրցակցային առավելության հասնելու հիմնական ուղղությունը սպառողների պահանջների բարձրորակ բավարարումն է: Միևնույն ժամանակ, հագեցած և խիստ մրցակցային շուկայում միայն դրա իրականացումը չի կարող երաշխավորել սպառողի կապվածությունը որոշակի ծառայության նկատմամբ: Սպառողի կողմից զբոսաշրջային ​​ապրանք գնելու որոշումը ներառում է զբոսաշրջային գործակալությունների կողմից առաջարկվող բոլոր հնարավոր այլընտրանքներից մեկ ապրանքի գնահատումը և ընտրությունը: Հարկ է նշել, որ սպառողի կողմից զբոսաշրջային ​​ծառայություն գնելու գործընթացը սկսվում է բուն առքուվաճառքից:

 

Գրականության ցանկ

  1. Զբոսաշրջության և զբոսաշրջային գործունեության մասին» ՀՀ օրենք` ընդունված12.2003 թ., ՀՀՊՏ 2004.01.29/6 (305) Հոդ.106
  2. Մանիլյան դեկլարացիա, 1989թ
  3. Aлександрова А. Ю., Международный туризм: учебное пособие для вузов. М.2001, с. 21
  4. Барчукова Н.С., Международное сотрудничество государств в области туризма. М.: Международные отношения, 1986, с. 95
  5. Березин И.С. Практика исследования рынков. М.: Бератор-Пресс, 2003.
  6. Бородин В.В.Экономика туризма. Изд-о Форум 2011. с. 140
  7. Браймер Р. А. Основы управления в индустрии гостеприимства. М.: Аспект Пресс, 1995.
  8. Голубков Е. П. Основы маркетинга: Учебник. М.: Издательство «Финпресс», 1999, 656 с
  9. Котлер Ф. Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер; Пер. с англ., М.: Альпина Паблишерз, 2010, 211 с.
  10. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ., М.: Прогресс, 1993, с47
Պատվիրել/