Հատված
Այսօր շուկայում կան մեծ թվով ընկերություններ: Նրանցից յուրաքանչյուրը զբաղվում է որևէ տեսակի առևտրային գործունեությամբ՝ արտադրություն, առևտուր, ծառայությունների մատուցում և այլն։ Տնտեսական ճգնաժամի և շուկայի անկայունության պայմաններում անհրաժեշտ է մշտապես պահպանել ընկերության մրցունակությունը։ Մրցունակությունը կառուցված է հաճախորդների շարունակական բավարարվածության հիման վրա: Այս երևույթի պատճառն այն է, որ հաճախորդների կարիքների և ակնկալիքների բավարարումը թույլ է տալիս ընկերությանը ապահովել իր արտադրանքի պահանջարկը և, հետևաբար, զբաղեցնել շուկայի որոշակի մասնաբաժին: Որքան մեծ է շուկայի մասնաբաժինը, այնքան ավելի մրցունակ է ընկերությունը:
Մրցունակության բարձրացման ուղիներից է ընկերության տեսականու քաղաքականության մշակումը։ Արտադրանքը արտադրության պայմաններում գոյություն ունի որպես որոշակի տեսականու և անվանակարգի արտադրան
Գրականության ցանկ
- Арасланова Н.А. Управление продуктовым портфелем компании – формирование новых единиц товара // Наука и современность. 2012. № 15-4. С. 15-19
- Балабанова Л. В. Маркетинговая товарная политика в системе менеджмента предприятий: монография / Л. В. Балабанова, О. А. Брындина. — Донецк:ДонНУЭТ, 2016., с․ 62
- Герасимов Б.Н., Чумак В.Г. Поведенческий менеджмент организации. Самара: Самар. гос. аэрокосм. ун-т, 2003. 376 с.
- Герасимов К.Б. Влияние развития бизнес-процессов на организационное поведение // Вестник НГИЭИ. 2019. № 8 (99). С. 66-76.
- Гордеев Д. Управление ассортиментом в современных экономических условиях // РИСК: ресурсы, информация, снабжение, конкуренция. — 2016. — № 2. — Ч. 1. — С. 59
- Длигач А.А. Ценовая политика: мировой опыт, отечественная практика: Учебное пособие / А.А. Длигач — М.: ИД “Профессионал”, 2016, с.304
- Котлер, Ф. Основы маркетинга. 5-е европейское изд / Ф. Котлер, А. Гари. — М.: Вильямс, 2015, c.414
- Котлер, Ф. Основы маркетинга. 5-е европейское изд / Ф. Котлер, А. Гари. — М.: Вильямс, 2015, c. 752
- Мухина Е.Р. Становление и развитие портфельных стратегий. // Электронный научный журнал «Apriori.Серия: Гуманитарные науки», №5, 2014, С․34
- ….