Հատված
Արդի մրցակցային պայմաններում կազմակերպությունները պետք է մշտապես բարձրացնեն իրենց մրցունակությունը, հետևեն սպառողների պահանջմունքների և նախասիրությունների փոփոխություններին, առաջարկի և պահանջարկի հարաբերակցությանը, գնահատեն արտաքին միջավայրի տնտեսական, սոցիալական, քաղաքական, տեխնոլոգիական և միջազգային գործոնների դինաիկան և միտումները, կանխատեսեն ռիսկերը, հնարավորություններ ու սպառնալիքները, փորձել հարմարվել անընդհատ փոփոխվող միջավայրին:
Գրականության ցանկ
- ՀովհաննիսյանԱ.Ա. Մենեջմենթի հիմունքներ, Եր.։ 2015,
- Մենեջմենթ/ ՀՀ ԳԱԱ ակադեմիկոս Յու.Մ.Սուվարյանի ընդհանուր խմբ. — Չորրորդ՝ լրացված, բարեփոխված հրատարակություն․ — Եր. ։ Տնտեսագետ, 2016,
- Յու.Մ.ՍուվարյանՄենեջմենթ, 2016թ.,
- Սուվարյան Յու., Շահնազարյան Ն., Ռազմավարական կառավարում (ուսումնական ձեռնարկ)/-Եր.։«Գիտություն» հրատ., 2015,
- Альтшулер, И. Г. Стратегическоеуправление на основе маркетингового анализа: инструменты, проблемы, ситуации/И. Г. Альтшулер. –М.; СПб.: Вершина, 2006.,
- Арутюнова Д.В.: Стратегический менеджмент 2010 թ
- Виханский О.С., Наумов А. И., Менеджмент: Учебник / Москва, Экономистъ, 2003, էջ195
- Академия рынка: Маркетинг: Пер. с фр./ Арман Дайан и др. — М.: Экономика, 1993.
- Все о маркетинге: Сборник материалов для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб. — М.: Азимут-Центр. 1992..
- Герасимчук В.Г. Маркетинг. Теория и практика. – К.: Высшая школа, 1994.
- Герчикова И.Н. Менеджмент. М., ЮНИТИ, 1995,
- Дейнека А.В., Дашков И. К. Управление персоналом организации. М. 2014г.
- Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. А.М.Макарова; Под ред. И.С.Минько. — М.: Высш. шк., 1995.
- …