Հատված
Տնտեսապես զարգացած երկրներում ԿՍՊ արդյունավետ քաղաքականությունը հաջողակ և կայուն բիզնեսի գրավականներից մեկն է: Ընկերությունները որդեգրում են պատասխանատու կառավարման ստանդարտներ և ֆինանսական հաշվետվություններին զուգահեռ հրապարակում են բնապահպանական և սոցիալական կառավարմանն ուղղված իրենց ներդրումների ու իրականացված աշխատանքների վերաբերյալ հաշվետվությունը։ Հայաստանում բնապահպանական և սոցիալական կառավարումն իր ամբողջ ծավալով և նշանակությամբ դեռ լայն տարածում չի ստացել, սակայն կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվությունը ժամանակակից կազմակերպությունների բիզնես ռազմավարության անբաժան մաս է կազմում։ Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության շրջանակում բանկերը գիտակցելով իրենց գործունեության ազդեցությունը հասարակության և շրջակա միջավայրի վրա, մշակում և իրականացնում են երկարաժամկետ ծրագրեր` արտահայտելով հոգատար վերաբերմունք այն միջավայրի հանդեպ, որտեղ գործունեություն են ծավալում: Այն ցանկացած բիզնեսի համար կարևոր նշանակություն ունի, քանի որ դրական ազդեցություն է ունենում և՛ բիզնեսի, և՛ հասարակության վրա:
Գրականության ցանկ
- ՀՀ բանկերի միության կողմից հրապարակված տվյալներ
- https://uba.am/upload/research/2021/banking_system_30.09.21.pdf
- ՀՀ ԿԲ Կանոնակարգ 2, https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=17446
- Карташова Л.В., Никонова Т.В., Соломонидина Т.О., Организационное поведение, М.: Инфра-М, 2000, с. 200, http://www.nadja.ru,
- Bowen H., Social Responsibilities of the Businessman, New York: Harper, 1953
- Carroll A. B., “A three-dimensional conceptual model of corporate performance”, The Academy of Management Review, 4, no. 4, pp. 497-505, 1979,
- Carroll A. B., “The pyramid of corporate social responsibility: Toward the moral management of organizational stakeholders”, Business horizons, 34, no. 4, pp. 39-48, 1991,
- Crowther D., The durable corporation: strategies for sustainable development, Farnham: Gower, 2009
- Davis J. H., F. D. Schoorman and L. Donaldson, “Toward a Stewardship Theory of Management”, The Academy of Management Review, 20-47, 1997,
- Frederick W., Corporation, be Good! The Story of corporate social responsibility, Indianapolis: Dog Ear Publishing, 2006.
- Freeman E., Strategic management: a stakeholder approach, Boston: Pitman, 1984։
- ….