ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԻՐԱՑՄԱՆ ՌԵԶԵՐՎՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ <<ԱԳԱԹԱՏ ԳՈԼԴ>>ՍՊԸ-ՈՒՄ

Գին՝ 17500դրամ
Էջերի քանակ՝ 35էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 12710

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳԼՈՒԽ 1. «ԱԳԱԹԱՏ ԳՈԼԴ» ՍՊԸ-Ի ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ, ԱՐՏԱԴՐԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

1.1 «Ագաթատ գոլդ» ՍՊԸ-ի ընդհանուր նկարագիրը, թողարկված արտադրանքի քանակը և տեսականի

1.2. «Ագաթատ գոլդ» ՍՊԸ-ի արտադրաֆինանսական գործունեությունը

ԳԼՈՒԽ 2. «ԱԳԱԹԱՏ ԳՈԼԴ» ՍՊԸ-Ի ԻՐԱՑՄԱՆ և ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ԾԱՎԱԼՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ

2.1 «Ագաթատ Գոլդ» ՍՊԸ-ի արտադրանքի իրացման և արտադրության ծավալի վրա ազդող գործոնները

2.2 Արտադրանքի իրացումը «Ագաթատ Գոլդ» ՍՊԸ-ում

ԳԼՈՒԽ 3. ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԻՐԱՑՄԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ «ԱԳԱԹԱՏ ԳՈԼԴ» ՍՊԸ-ՈՒՄ

3.1 «Ագաթատ Գոլդ» ՍՊԸ-ի արտադրանքի իրացման և արտադրության ծավալի ավելացման միջոցառումների մշակում

3.2 «Ագաթատ Գոլդ» ՍՊԸ-ի իրացման և արտադրության ծավալների ավելացման ուղիները հեռանկարում

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հատված

Արդյունաբերության զարգացման սկզբնական շրջանից մինչև 1950-ական թվականների վերջը արտադրության ծավալները փոքր էին սպառման հնարավորություններից, և արտադրված յուրաքանչյուր միավոր ապրանք հեշտությամբ գտնում էր իր սպառողին: Այդ ժամանակ պահանջարկը գերազանցում էր առաջարկը, և շուկան «պատկանում էր» արտադրողին, նա էր այնտեղ թելադրում իր պայմանները: Շուկայի զարգացման այդ փուլում շահույթի նորման այնքան բարձր էր, որ ձեռնարկատերերը հնարավորություն ստացան համեմատաբար կարճ ժամանակահատվածում կտրուկ մեծացնելու արտադրության ծավալները, ինչի հետևանքով առաջարկը սկսեց նախ հավասարվել պահանջարկին, իսկ այնուհետև նաև գերազանցել դրան: Դրա արդյունքում արտադրանքի իրացման ասպարեզում որոշակի դժվարություններ ու արգելքներ առաջացան, որին նպաստեցին նաև մի շարք այլ պատճառներ:

Գրականության ցանկ

  1. Պարենային ապահովություն և աղքատություն. – Եր., 2020
  2. Հայաստանի վիճակագրական տարեգիրք. – Եր., 2020
  3. Ա. Գ. Ճուղուրյան Հաշվապահական հաշվառումը կազմակերպություններում, Երևան 2004թ.
  4. Առաքելյան Կ. Ա. Կազմակերպության տնտեսական գործունեության վերլուծություն, Երևան, 2005թ.
  1. Ա. Անդրեասյան Տնտեսական գործունեության վերլուծություն Երևան 2003
  2. Պ. Քալանթարյան, Արտադրական բիզնեսի կազմակերպում, Երևան 2005,
  1. Ефимова О. В. Финансовий анализ: методы и процедуры. М. ФиС. 2001г,
  2. Г. В. Савицкая Экономический анализ Москва “ Новое знание” 2003
  3. Гаджинский А.М., Логистика. Учебник для высших и средних спец. учебных заведений.,М.,”Маркетинг”, 2001.
  4. Гительман Л.Д., Преобразующий менеджмент: Лидерам реорганизации и консултантам по управлению. Учебное пособие. М., “Дело”, 1999.
  5. Дженстер Пер, Хасси Дэвид, Анализ сильных и слабых сторон компании: определение стратегических возможностей. Пер. с англ., М., Издательский дом “Вильямс”, 2003.
  6. ….
Պատվիրել/