Հատված
Ներկայիս արագ փոփոխվող աշխարհում փոխվում է նաև գործարար միջավայրը և այն եղանակները, որով ընկերությունները կենտրոնացնում են իրենց մարքեթինգային ջանքերը: Այսինքն շեշտը պետք է դրվի ոչ թե ընկերության կամ ապրանքի վրա, այլ վերջնական սպառողի: Առաջինը պետք է ստեղծվի ոչ թե ապրանքը կամ ծառայությունը՝ ինչպես արվել է նախկինում, այլ պետք է ուսումնասիրվեն գնորդի ցանկություններն ու խնդիրները: Շուկայավարումը գոյություն ունի՝ օգնելու կազմակերպություններին ստեղծել արժեք հաճախորդի համար: Այդ պատճառով հաճախորդը հանդիսանում է շուկայավարման հիմքը:
Գրականության ցանկ
- Մանուկյան Գ.Մ., Սոցիալական կանխատեսման հիմունքներ, 2006թ.
- ԱՎԾ, Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2021, 2022, 2023 թվականի հունվար-դեկտեմբերին, www.armstat.am/am
- Էվոկաբանկի Մարդկային ռեսուրսների կառավարման կարգը, https://www.evocabank.am/about/general-information.html
- Андрей Зинкевич.Конвейер клиентов,как привлекать и удерживать клиентов-2014г
- Бойдейл, Т. Как улучшить управление организацией [Текст]: посо-бие для руководителей / Т. Бойдейл. –М. : АО «ИНФРА –М», АОЗТ «Пре-мьер», 1995
- Ведущий портал о кадровом менеджменте, управление на основе постановки целей в начале отчетного периода и контроле их достижения в конце, hrm.ru/db/hrm/Management_by_Objectives/glossary.html
- Время тяжелых денег //Компания. 1999, №31 (199):
- Гай Кавасаки. Стартап по Кавасаки: Проверенные методы начала любого дела = Art of the start 2.0: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything. — М.: Альпина Паблишер, 2016
- Котунов,Р. В.Обслуживание клиентов как конкурентное преиму-щество [Текст] / Р. В.Котунов. –М. : Знание, 2014
- М. Мак-Дональд, Стратегическое планирование маркетинга. – СПб.: Питер, 2000
- ….