Հատված
Անվիճելի է, որ ժամանակակից պայմաններում երբեք չի կարելի ուսուցումը մեկնաբանել որպես սովորողների մեջ միայն գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների որոշակի համակարգի ձևավորում: Այժմ խնդիր է դրվում ուսուցումը կազմակերպելու այնպես, որ այն առավելագույն չափով ապահովի դպրոցականների հոգեկան, մտավոր զարգացումը: Դրա համար էլ սովորաբար խոսում են ոչ թե պարզապես ուսուցման, այլ զարգացնող ուսուցման մասին: Զարգացումը դառնում է մանկավարժական գործընթացի գլխավոր բառը՝ որպես «սովորել» հասկացության այլընտրանք:
Գրականության ցանկ
- Ամիրջանյան Յ., Մանկավարժություն, Երևան, 2004:
- Այվազյան Հ., Դասի կառուցվածքային տարրերի կիրառումը հանրակրթական առարկաների օրվա պլանների կազմման գործընթացում, Երևան, 2014:
- Ասատրյան Լ. Թ. և ուրիշներ, Մանկավարժություն (ուսումնամեթոդական ձեռնարկ բուհերի համար ), Երևան, 2011:
- Ասատրյան Լ. Թ., Կարապետյան Ա. Ս., Մ. Ա. Ասատրյան, Ցոլակյան Թ. Ֆ., Կրթության համակարգի կառավարման հիմունքներ, Մաս 1, Եր., 2003:
- Կենսաբանություն (կրթակարգ, չափորոշիչներ, առարկայական ծրագրեր, ուսուցման նյութեր և մեթոդներ), Երևան, 2007:
- Կոմենսկի Յ.Ա., Մեծ դիդակտիկա, Երևան, 1962:
- Պետրոսյան Հ. Հ., Կոմպետենտային մոտեցումը և մասնագիտական կրթության որակի ապահովումը, Ե., 2013:
- Սիմոնյան Ց.Ռ., Ակնարկներ հայ դպրոցի և մանկավարժական մտքի պատմության, Երևան, 1971:
- Սիսյան Ս., Բաբայան Ի., Աղուզումցյան Գ., Բարձրագույն դպրոցի մանկավարժություն, ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Ե., 2015, էջ 99:
- Беспалько В.П., Татур Ю.Г. Системно-методическое обеспечение учебновоспитательного процесса подготовки специалистов. — М., 1989, с.3.
- Блинов В.И., Виненко В. Сергеев И.Ц., Методика преподавания в высшей школе. Изд-во Юрайт, М, 2014.
- Гареев В.М., Куликов С.И., Дурко Е.М. Принципы модульного обучения// Вестник высш. шк. — 1987. — № 8.
- …