Հասարակության վերաբերմունքը մարքեթինգի նկատմամբ

Գին՝ 2400դրամ
Էջերի քանակ՝ 12էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 13147

Բովանդակություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Զաքարյան Ա., Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան, Տնտեսագետ, 2013
2. Котлер Ф., Вонг В., Сондерс Дж., Армстронг Г., Основы Маркетинга, 4- ое евр. изд., изд. Вильямс, Москва, 2009,
3. Кумар Н., Маркетинг как стратегия, изд. Претекст, Москва, 2008,
4. Келли Ш., Закат маркетинга, Москва, изд. Поколение, 2007,
Պատվիրել/