Սոցիալական գովազդ, սոցիալական խնդիրների կառավարում

Գին՝ 25000դրամ
Էջերի քանակ՝ 50էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1328

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Սոցիալական գովազդը սոցիալական խնդիրների կառավարման գործընթացում
1.1. Սոցիալական գովազդի էությունը և սոցիալական գործառույթները:
1.2. Սոցիալական գովազդը որպես հասարակական երևույթների արտացոլում

Գլուխ 2. Սոցիալական քաղաքականությունը որպես պետության սոցիալ-քաղաքական կայունության հիմք
2.1. Սոցիալական քաղաքականության էությունը և նպատակները
2.2. Սոցիալական քաղաքականության առարկան, սուբյեկտները և սկզբունքները:
2․3․ ՀՀ-ում իրականացվող սոցիալական քաղաքականությունը և բարեփոխումների հիմնական ուղղությունները. Հաշմանդամության սոցիալական քաղաքականություն

Գլուխ 3. Սոցիալական գովազդը որպես հաշմանդամության սոցիալական քաղաքականության արդյունավետության բարձրացման գործոն Երևանում. Սոցիոլոգիական հետազոտություն
3․1․ Սոցիոլոգիական հետազոտության մեթոդաբանական և մեթոդական հիմքերը
3.2. Հետազոտության արդյունքների վերլուծություն

Եզրակացություն

Հավելվածներ 1
Հավելվածներ 2

Հատված

Սոցիալական գովազդ, սոցիալական խնդիրների կառավարում

Գրականության ցանկ

1. Թադևոսյան Գ., «Որակական սոցիալական հետազոտություններ», Երևան, 2006թ.
2. Պողոսյան Գ. Ա. «Ինֆորմացիայի հավաքման մեթոդները սոցիոլոգիայում», Երևան, 1987թ.
3. Власова Г. Н., Желтова А. М., «Государственное регулирование экономики, Учебное пособие» Нижний Новгород, 1998г.
4. Волгин Н. А. , “Социальная политика”, Москва, 2003г.
5. Девятко И.Ф.: Методы социологического исследования Екатеринбург 1998г.
6. Добреньков В.И., Кравченко А.И. Методы социологического исследования. Москва, 2004г.
7. Мандель Б.Р., “Социальная реклама”, Москва, 2010г.
8. Маргулян А. Я., “Социальная политика”, Санкт-Петербург, 2011г.
9. Медвеженко Н. А.,Петровская О.А., “Социальная реклама в современномобществе” Краснодар, 2011г.
10. Монахова С. “Социальнмая реклама”, Москва , 2011г.
11. Николайщвиоли Г. “Социальная реклама. Теория и практика”, Москва, 2008г.

Պատվիրել/