Գին՝ 39500դրամ
Էջերի քանակ՝ 79էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1340
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Վաճառքի որակը որպես տնտեսական արդյունավետության հիմնախնդիր
1.1. «Ապրանքի որակ» հասկացությունը, արտադրանքի որակը բնութագրող հիմնական ցուցանիշները
1.2. Ապրանքի որակի կառավարումը, ազդեցությունը ձեռնարկության տնտեսական արդյունավետության վրա
1.3. Որակյալ փաթեթավորման ազդեցությունը տնտեսական արդյունավետության վրա
Գլուխ 2. Փաթեթավորումը որպես անվտանգության և հոգեբանական գործոն
2.1. Ապրանքների փաթեթավորում
2.2. Ապրանքային նշանը որպես շուկայում` ապրանքի պահանջարկն ապահովող կարևորագույն գործոն
2.3. Փաթեթավորման գույնի հոգեբանությունը
Գլուխ 3. Սպառողական ապրանքների որակյալ փաթեթավորումը շուկայական հարաբերություններում մրցունակության բարձրացման հիմանական նախապայման
3.1. Մարքեթինգային հետազոտություններ և սպառողների վերաբերմունքը ապրանքների փաթեթավորման նկատմամբ
3.2. Որակյալ փաթեթավորումը՝ ապրանքների միջև մրցակցության ապահովման գործիք
Եզրակացություն
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. «ԱՊՐԱՆՔԱՅԻՆ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՆՇԱՆՆԵՐԻ, ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԾԱԳՄԱՆ ՏԵՂԱՆՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ օրենք
2. Функции упаковки приформировании и продвижении товарного бренда Статья создана: 19 февраля 2012
3. Журнал “Тара и упаковка” №3 2008
4. Журнал “Тара и упаковка” №1 2009
5. Аврашков Л. Я. Адамчук В. В., Антонова О. В., идр. Экономика предприятия.- М., ЮНИТИ, 1998
6. Амблер Т., Практический маркетинг. Питер, 1999.
7. Акулич И. Л. Маркетинг. — М.: Новоезнание, 2007.
8. Алешина И. В. Поведение потребителей: Учеб. пособие. — М.: ФА-ИР-ПРЕСС, 1999.
…